Friday, November 4, 2011

masih ade jalan ke utk aku??

terima ksih atas jage aku slame ni... terime kasih sbb bersabar layan karenah aku..
terime ksih sbb tunaikn setiap permintaan aku.. family 1-1 nye anugrah yg x ternilai dalam dunie ni..
tp aku dah rase bnyak mnyusahkn mereka...
tah dgn sape nk mengadu... tah dgn sape nk aku caritakan ape yg terbuku..
mak...
kalau mak sihat,mak lah sgalenye...
tp....
bia la... 1 hari nnti mak sihat la kot..

bukan niat nk mnghukum diri atau mnghukum ssape. tp mngkin dah tlalu bnyak bebanan yg ak dah bg kat mereka...
dayus aku sbg anak lelaki yg masiH belOm boleh menyara khidupan mak abah..
dalam usia aku yg ckop dewasa skrg aku dah rase mcm bosan nk lalui kehidupan yg bergelumang dose dan noda.. insan yg x berdose jugak aku jadikn mangse.!
mak abah... mmg ke ab dilahirnkn sbG anak derhake?? mmg ke ab dilahirkn utk x kenal erti syurge??
mmg ke tempat ab kat nerake sane?? ntah la mak abah.. ab x tau nk nk luah kn kat sape..

kalau lah bunuh diri 2 dapat keampunan dah lame ab buat.. makin lame,makin dewase, makin dekat ab mencari ajal sndrik... ab tau 2 bukan ciri2 muslim sejati.. tapi ckop lemah utk emnghadapai saat2 mcm ni..
mak lah pUnce kekuatan ab utk ade kat dunie ni.. andai dtakdirkn emak pergi seblelum ab izin kn ab ikot mak..
abah... tiap kali ab kecewe dgn ab, ab sedar semua 2, ab kesian kat abh,tapi hati itam ab mcm x nampak kekecewaan abh,, hanye seminit je ab insaf,lepastu ab akan buat baLik..
ab x sebaik abg2 n akak2 yg pernah berbakti utk abh,,
selame 21 thn ab kat dunie ni ape je yg ab bagi kat mak abah??
dah bosan la dgn khidpan yg bodo ni..
ab menyesal sbb terlalu manje dr kecik smpai ssh utk ab berdikari..
tapi skrg ab dah mle belajar erti kesusahan..
ape poN ab selesa dgn care ab.. cume sdang2 diri terase dekat sgt dgn ajal..
saat otak buntu,syaitan kuasai diri,, mati je la 1-1 je jalan yg ab temui..
issyaallah mak,,, ab cube ubah diri ni...
tapi andai nye ab kalah dgn godaan syaitan 1 ms nnti,dan ab pergi sbelOm ajal ab sndrik..
halal kan sgale ape yg mak abah penah bagi kat ab ye..
mmg hine ab sbg umat islam kalau putus ase utk idop tapi ab bosan dgn semua 2..
dari  1 ms nanti mak abah malu terase hati dgn tindakan ab..
baik ab cari langkah utk terus pergi..
insyaallah ab akan teruskn hidup ni..
tapi lagi skali ab mohon ampOn kalau ab buat sesuatu d luar jangkaan...
assalamualaikum mak abah..

No comments:

Post a Comment