Sunday, February 26, 2012

kau same je dgN dia!

kdang2 bosan idop bcinte!
semua sial...
kau same je dgN dia..
akU poN x tau aku syg spe tp yg pasti aku mmg x layak untuk d sayangI n dcintai...
aku menyesal tinGgal kn achik demi untuK dgn mimi tp tgk la..!
aku x mengharapkn ppe poN..
tp sUmpah aku xleh lpekn achik... dy  1-1 nye mnusia yg sanGGop ilang sgalenye uTk jage ati n perasaan aku..
yes!!! 1thn 3 bulan aku idoP dgn dia..
mcm2 dia ilang utk jage aku... dy kne maki semate2 bela aku..
tp sjak dtG mimi akU mcm lpe spe aku! aku lpe spe yg pernah bgadai nyawe utk aku..
bUlat2 aku tinGgal kn achik uTk aku idop n bhgia kn mimi..
tp skrg???
semua nye x same!
mmg ade detiK penyesalan dlm diri aku..
mcm kebhgiaan akU d ragUt!!!
aku x kisah aku leh syg spe!
spe2 poN aku leh syg!
aku cme leh syg org yg trime aku seadenye bukan yg suruh aku jd mcm dia!
tah,, aku kelIru dgn perasaan sndrik!
aku menyesal!
ak sndrik x tau knape!
aku dah ilang sgalenye!
now akU akn buat akU idop sorunk2!
bia org kate aku gile aslkn aku tau niat aku!
aku cume nk achik aku!
tp mimi ternyate mcm x leh trime aku seadenye!
aku nk idop sndrik!
sial! dalam dunie ni mmg xdeR sorunk poN yg akan paham  kite..
yee mmg mimi terbaik.. sbb dy terbaik n terlalu baik la aku x leh bhgiakn dia!
aduuuhh knape la idop ni sial sgt!
lps1-1 yg jd.... aku nk kebahgiaan aku yg dulu...!
aku rindu gelak tawe duLu..
aku x nk jd org lain uTk bhgiakn org lain~
semua sial..!
1 dunie sial!
kalau aku nk d tkdirkn idop mcm ni knape msti tuhan ciPta aku!
utk tGk aku mndrite??
arghh mmg sial semuanye!
maaf syg~~
aku akn tIngglkn semua..
kalau aku ade duit ak sndrik insyaallah aku akn tigggLkn semua yg ade kat sini..
mak abah,family,kwn2 n kamu...
ampoN!
ni la matlamat aku 2012!!
jnji!

No comments:

Post a Comment