Monday, November 5, 2012

td melepak dgn dak2 kg... lame x lepak mcm 2


ari ni membe2 baik aku balik.. adam n zul.. time la aku kua sbb aku rapat ngn diorang.. tp ape yg aku xsuke aku maLu sgt2 siak jmpe diorang..  mungkin sbb kosong lima yg slalu.. dari dulu2 tp aku wat x tau je.. aku nk tolong tapi.. haduyaii.. smpai jmpe diorang poN aku rase nk x nk je.. tapi diorang je kot kwn aku dari kecik.. mne la aku ade kwn lain slain diorang yg aling rapay dr kecik smpai besa… mcm2 kitorang kongsi msalah.. kalau dulu.. aku,zul adam,enol n arwah pajil..
tapi…
pajil dah pergi dlu tinggalkn kami pada 2009.. eh x igt la plak.. tp yg penting dy la kawan aku dunia akhirat.. aku syg korang semua… moga2 ukhwah kite utk slamenye.. korang BFF aku dr aku kecik..
ppe pon.. AL-FATIHAH UTK FAZIDATUL AKMAL BIN MAHAT...
MOGA D TEMPATKN DGN ORG2 YG BERIMAN SAHABAT KU..

No comments:

Post a Comment