Monday, July 18, 2011

18 julai 2011 dah xder makne....

xder makne bagi aku...
aku cmme harap kan mak abah je yg wish,, tapi mak kne strok,, da xleh ckp.. senyum je.. law mak leh ckp kn bes...
ape la nasib aku,, dugaan ape yg aku tanggUng ni,,
mood pon xde nk wt ppe.
hari jadi aku dah xder makne,, !!!
semua same,.,
aku cume nk mak sihat!
kalaw aku kUmpUl kn semua doa 2 n jd kn 1 boleh x ALLAH makbulkn?
boleh ke ALLAH jadikan mak mcm biase,, aku x nk pape,,
aku nk mak sihat. fuLLstOPPP...!!!
siaL!!!

2 comments:

  1. Anak yang baik, Insya-Allah doanya akan makbul... jangan bersedih... lakukan apa yang termampu... gembirakan emak sepanjang waktu...
    Tok doakan semoga mak Ezam segera sembuh... amin

    ReplyDelete
  2. amin,,,, tok terima kasiH tok...
    ezam hargai sgt2,,
    terima kasiH YA ALLAH kerana kau kurniakan teman sebaik salleh de ran..

    ReplyDelete