Monday, July 18, 2011

masiH ke aDe waKtu utK aKu??

gelap sUraM skrg yg ade.. 2 la jalan idoP ak sbG mnusie yg x kenaL uNtuNg,, x bsyUkur ats kUrniaan tUhaN..
taKbUr,,
skrg barU nyesal..
arhhhhhhhhhhhh....!!
ini la tempat aku lps kn perasaan,, muNgkin bOleh jd pengajaran kpd adik2 aku,,, abah skOlah kn akU ckOp2 dgN rm10 sehari.. akU taU abah x der duIt.. tp abah bg jugak mcm 2 tiap2 ari sbb nk aku rajIn g skOlah..
tp.. haMpeH....!
akU la mnusie yg yG slaLu kecewakan abaH,,
brr~~
jGn ske salahkn diri sndri,,! tp.......
ape aku nk buat, mak stiLL mcm 2.. mak x lme lagi sihat la 2... hurm..

duLU akU...
pkai baju cantik2 g skolah tp ponteng,,, 2 la...
adooOooi...!
pling aku kesal bile aku penah mlawan ckp mak.. arghhhhhhh!!
pLing siaL bila aku igt ak pnh mnitis kn air mate mak.. bukan ke derhake namenye,,
ya ALLAH.. ape dah aKu buaT???
peRnaH kOyaKkaN duiT yg abaH baGi sbb x ckOp..
akU nmpak abah kutIp duIt 2 smbiL mnitis air mate...! aduuHhh..
hine nye aKu!! masiH ke akU ade waktu nk tebus balIk semua 2???
x nk iGt!!!!!!!!!!!!!!
rase mcm siaL je akU ni...
alaaaaaaaaaaaaa...
ape ni...
akU nk hepy mcm biase ...
tp ni yG jadi..! skrg aku dah jd mcm mayat idop dalam family.. xder ape2 funGsi..
ape 2?? ni ke nme nye anak yg di didik??siaL la...
boleh ke waktu bagi aku peluang!!! 
mak abah,, ampOn kaN aBy..
erGhh~~~
bosan!!!
siaL! puih!!!

No comments:

Post a Comment