Wednesday, October 19, 2011

kate nye 4 tHn lepas..

kenape erk??? tah,,!
tp dia mcm yg pertame je ak tgk mcm 2.. biase ak jUmpe poMpuan jnis suke perhatian n pape lagi tah,,, tapi dy ni mcm xdeR perasaan je ak tgk... law lepak mestiiiiiiiiiiii tergelak je mcm org x betOl.. nk d kate kn bergado x penah,,
law slame ni pd aku poMpuan sng d sakit kn upenye ak silap.. dah seumo idop aku law ak kawan nGN pompuan msti dy jnis yg kuat taching,, n nnti mule la bunge2 status diorang,, tp ngn minah ni asl lain r??
giler gempak,, betOL2 bUku ngn ruas aku kenal dy,,
bnyak kali aku try sakit kn ati dy tp dy wat bodo je.. mcm xdER perasaan tOL..! aku lak yg naik bengang sbb x dapat patah kn semangat dy,,
tapi masiH ke dy boleh jadi milIk akU YA ALLAH???

lame2 aku makin sayang pulak kat dy, mne x nye,, dgn dy ketawe, bahagie je...
law dy xder aku xppe poN sbenaye,,ok je.. lelaki kn?? biase la,, ego... tp lame2 nnti...
hurm,,, suMpah aku xpenah jmpe poMpuan mcm dy yg tabah mcm 2..
x kn akU nk lepas kn,,, tp msalah nye dy mcm nk,mcm x nk kt aku...
aduhh.....
ape silap aku nie...
aku nk syg org poN salah...
ni jatuH ciNte kaT poMpUAN pon ssh... alahai kamu3....! sasau aku d buat nye... d saat ak dalam kegelapan kenape tiap kali ak msj dy ak rase kan dy bgai penyulUh aku... kate2 dy n jalan hidup dy mmbuatkan aku KAGUM ... ya ALLAH.. mulIa nya kau letakkn darjaT wANITA itu d hati ku ya ALLAH..
tapi kenape ssh sgt aku nk mendampingi dy?? tapi kenape dgn dy aku rase tenang... ??
aku poN pelIk la... nsiB baik la skRg ni ade acik yg slalu teman aku.. luV kaO acIk..!
lame aku perhatikan dy... suke sgt3 tgk dy! hihi.. comel je... x ngade2.. sempOi.. peRfecT...!!
tapi........................... msiH ade waktu ke utK aku?? aduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh...!!! msalah gak poMpuan nie..
dy poN bedoL... kalau x suke aku jGn la wat akU syg dy.. ni x.. care dy ckp poN mmg minx kne kiss pp.. hihi..comel2... ya ALLAH.. tlg aku.. aku x penah jumpe wanita mcm dy... ak slalu bayang kn dapat org mcm 2.. tp bila depan mate dah ade, dy bukan hak aku.. dy hanye miLIK kao ya ALLAH..
dgN naMA ALLAH suMPah,dy wanita peLik...
ape lagi yg aku kne buat erk??
arghh,,, nasib la.. nnti smpai mase jumpe la kot aku dgN dy..
aku sayang dy,,,!!!
mak mesti suke tgk aku ade awex...! msti dy pelik ank bunGsu dy da pandai bciNte..
hahha.. slame ni cinte moNyet je mak.. ciNte olok2...
tapi kaLI ni suMPaH dy baKAL menantu mak...
dari hati ke hati... mak doa kn ab dapat dy ye mak...??

x psl2 mak aku poN tbabit,, alahai poMPuan2.. kuat jgak penangn ko.. slame ni ak anggap korunk ni cme insan lemah yg ak leh permain kn, rupe2 nye akU pulak yg leh jadi giler sbb dy.. hahaha... siOt mentega la dy..
ABAHHHHHHHH.....!!! tlg la... dulu kecik2 ab sakit perut abAH bace2 air 2 n bg ab minum,lps minum tros ok,, ni abah bg la doa bia ab dapat dy... ape salah nye time abh imam kn org kn msjd 2 abh selit kn sekali name ab dengan dy... keDEKOT la abah ni.. minx doa dapat awex poN xleh...
hurm.......

bOsan2.....!!!
ape poN usehe ak teros bersama dy,,,
mak abah doakn anak mak dapat dia eA?? plz....!

No comments:

Post a Comment