Friday, October 14, 2011

Menyusun kembali serpihan kaca bertaburan......

Mengharapkan agar masa bisa berhenti seketika..........
MELIHAT KE LUAR JENDELA
menarik nafas sepi tak bermaya........

ku masih teringat akan di suatu ketika di mana aku terlihat seseorang yang amat menarik perhatianku di saat itu.....
WAKTU TERUS BERLALU
meninggalkan aku dan kenanganku.......
mengapa dia harus hadir dalam kehidupan ini???
meninggalkan aku suatu sengsaraberpanjangan......
di masa aku keseorang dialahpeneman....namun.....
kini tiada lagi dirinya......


aKU BUKAN DIRIKU
itulah ungkapan yang jelas tergambar.........


Mengharapkan kembali dirinya....
memberi aku ruang kedua agar aku bisa merubah keadaan lalu.....
jika benar salahku.....hukumlah aku......
tetapi jangan pernah tinggalkan aku.........
itulah harapanku namun semua hanya tinggal kenangan.........

No comments:

Post a Comment