Wednesday, June 6, 2012

dalam hati aku ingin memiliki dy dgn cara yg haLAL



Sape yg x nk psanagn dlm idop… giler la law x nk kawin.. semakin dkt aku dgn dy semakin bnyak halanagn yg aku tempuhi…  kalau ini hanya dugaan yg kau berikan pd aku sbelom aku mmiliki dy aku akan teruskn utk bersama dgn dy.. seandainya dy bukan utk aku,, aku merayU agar perpisahan itu x menyakitkn..  aku suke dy sbb dy adelah dy, aku suke cr dy,aku nk knali dy keseuruhan,, ak pon x tau knape aku syg dy…  kagum bila dy bukan spt org yg hidup cube utk jd org lain smate2 nk dpndang,,
Rase selesa bia dgn dy.. tp dalam ms yg same aku terlalu takut!! Adekah aku selayaknye utk dy??? Bnde 2 slalu bermain kt kpale HOtaK aku.. aku yakin,, perpisahan dy bukan d sebabkn aku.. kalau boleh aku nk satukn mereka balk,, aslkn aku nk dy bahagia..  tapi…
Arghhh.. mcm sial je pk mcm 2.. dalam ms yg same lak ade pihak2 yg mengatekan aku mcm2… prosak la. Ape la.. aku x nk bermusuh dgn spe2.. tp aku nk mmiliki dy.. terpulang la pd arus takdir yg membawa aku.. kalau mmg dy utk aku,kompom2 la jd hak aku.. tp law bukan utk aku poN bia la dy bahagia,,

Lg pening bermain kt otak aku,,, wajib ke aku nk memikirkn haL mcm ni sdangkn aku msih belum jalankn tanggungjawab sbg seorang anak?? Aku x nk ade yg rase kcewa dgn sikap aku..
Kebuntuan menyebabkn aku jd selfish n malas nk pk ppe.. akU x tau nk cr jawapan kat mana YA ALLAH… jeLas kejahilan aku teserlah bila akU jarang merapatkn diri dgn kau… kdng2 bnci pk psl ni, tp nk x nk aku kne lalui.. tgk je la nanti. Smpai ms msti ade jawapan.. moga2 kau jdkn aku hamba yg bertanggungjwb supaya nanti aku boleh mnjadi anak dan suami yg bertangungjwb..

No comments:

Post a Comment