Thursday, June 7, 2012

jgn ckp org.. kan dah kene..

semalam 7/6/2012... terdengar satu perbualan mereka...
dy pernah lalui, dan aku pon dah lalui...
aku tau salah aku sbb 2 aku diam je.. tp ade jgk la aku dnga desis desus kutukan..
xpe.. aku saba... aku tau dy dah berjaya...
tp...
aku terkejut bila perbualan 2 mmg btol2 memeranjatkn n menakot kn aku dan mereka...
aku mmg tau dah lame tp aku x ter pk akn jd mcm 2..
perbualan mereka samar2.. tp aku ni kdang2 penyebok gak..
ape lg aku pon korek2 la.. rupenye2 ALLAH nk tunjukkan kebenaran.. adat la.. dunie kn berputar..
dlu ms dy kne aku kutuk dy, lps ak kne dy kutuk aku... ni dy kne aku x brani nk kutuk...
takot... hak3...
xnk kejadian 30 april berulang lagi... xnk3!!!
cume moga2 kami di bri kesedaran...
harap2 la kesedaran tu di iringi dgn usha perbaiki diri..
amin...
aku syg mereka yg syg aku!!!!

No comments:

Post a Comment