Tuesday, December 23, 2014

PERNAH RASE ????

wahhh lame banget x update menatang ni.. almaklom la kan sejak2 jadi bujang ni.
bz bebeno. kaye2 nye x jugak..
pejam celik da dekat 2015.
kejap je ms belalu.
aku dah pon ade kt sini dekat 5 bulan.
5 bulan 2 mmg la x lame tp macam2 gak la yg aku lalui. ragam2 manusia yg pelik di tempat yg kecil dan pelik.
ini kali pertama aku rase stresssssssssssssssssssssssssssss bapak aso la.
pagi petang siang malam sibuuh senja asyik kene bebel jeeeeeeeeee..

itu ini serba x kena. mane pegi semua x kene.
dah mcm ape dah aku rase. tp rilex2 suda.
nak kelua mcm sayang tp nak memahami 2 memang makan taon la kan.
tah pape la aku bebel .
balik tido lagi bes.
ape kene mengene tajuk pernah rase dgn ayat aku bebel?? bodo gakkan??
lantak kau la labuuuuuuuuuuuuuu~~~~

No comments:

Post a Comment