Tuesday, July 14, 2015

abah.,,

Rabu 8 julai 2015 21 ramadhan 9.13am Baru balik beli ayam kt pasa.. Dlm perjalanan balik naik JJH. Pergh mcm2 soalan abah tanye, tu yg cuak kalau jalan berdua.hahahaha alahai abah2.,, Syg mu melalui marah stiap hari.. puas aku menepis soalan... sbb aku da lme wt hl sndiri jd aku dah lme x borak cm 2, sian abah.aku memang bengong... dlm keadaan aku diam,dlm senyum n pegang peha aku dia ckp.
 "Dlm ape keadaan yg Allah bg ujian,jgn anggap kite terus xd pape.kne bangkit"  ðŸ˜‚😂😂

 Lme x dnga abah ckp cm tu.terkedu jap. Aku tenung dy,dy tenung aku,dan krik krik krik  terus aku tunduk malu, memang nluri seorang ayh nk yg terbaik utk anak2, kalau ikot kn ati nk je aku bnti kete n nangis tepi taya.. hahaha.. mcm xd pape tp tepat kene kt muke.. love u apak!

No comments:

Post a Comment