Saturday, February 4, 2017

TERIMA KASIH COTTTTTTTTTT

Terima kasih cot.
Bangun nak toilet tetiba nampak micot tidur depan muka bapak aku, hawau tol terbahak aku. Seumur hidup aku ni yang pertama aku nampak dan kompom la aku jakun, sebelum aku lupa tarikh ni baik aku bebel kat pesbuk.
.
Bagi yang dah selalu bela kucing mungkin perkara ni biase2, tapi bagi aku yang baru nak sayang binatang ni ofkoz la aku jakun gila babun, jadi kalau ada yg terbaca dan kata aku jakun, aku cuma nak kata "pergi mampus lah kau" sape suruh baca. Ahahahaha
.
Untuk seekor kucing atau binatang pape masok sampai ke dapur aku tu benda yang agak mustahil, sebab mak aku tak sihat n takut kucing, bila mak aku dah menjerit semestinya bapak aku akan bertuka jadi power rangers halau kucing tu keluar. Lagi lagi jenis yang sukangeledah tudung saji, Memang tak lah kucing nak sampai ke dapur even dulu pon pernah bela cumi, tapi cumi pon tak berani g dapur sebab takut kena baling penyapu😂
.
Biase la binatang kn tak suka orang yang marah marah dia. Same jugak dengan micot, dia memang takkan dekat dengan orang yang marah marah dia. Kalau dalam bilik dia tau katil aku memang port dia, tapi bila tidur lua mesti dia pilih port depan bilik bapak aku, cari pasal betul.
.
Paling risau kalau g kerja, harap harap micot tak kena tengking takut dia lari, Alhamdulillah micot jenis tak selongka makanan sebab dah di aja makan whskas je, lagipun kencing berak dia semua dia akan masuk toilet.
.
Tak pernah aku nampak micot lepak atau tido dekat dekat ngan yang lain, mungkin tak rapat kot. Lagi gila gila takut kalau bapak aku ternampak dia baring depan bilik bapak aku, buat naye je..
.
Tapi hari ni Allah nak tunjukkan yang aku sebenarnya ada penyakit hati sebab selama ni
aku pk bapak aku selalu marah micot, rasa terharu sebak pulak tadi. Micot takkan tidur dekat dengan orang yang dia tak kenal apetah lagi jenis yang garang, mesti dia akan tido nyorok nyorok.
.
Tapi tadi micot tido atas sofa pendek sembil mengadap muka bapak aku. Jarak nya selangkah je. Ahahahahahaha😂😂
Bohong lah kalau abah tak perasan sebab dia telinga tikus pantang bunyi pape mesti sedar.
.
Allah hantar kan aku si micot ni untuk aku tengok sendiri keadaan hati aku.
Cuma dengan si micot yang mulot bapak ah dia punya busuk ni cukup dah jelaskan aku banyak benda yang aku terlepas pandang.
.
Ni sekarang aku rasa macam nak nangis gigit gigit bantal pon ada.
Alhamdulillah.. syukur atas apa yang ada.
Dah aku nak tido. Si bedol ni pon dah gigit. Gigit tangan aku pastu jadikan bantal plak. Hotak diaaa....
.
Penat dah type pnjang2 pepagi buta.
3/2

No comments:

Post a Comment